13 Ocak 2009 Salı

Beyaz Lahana Diyeti

Bayanlar arasında lahana çorbası olarak tanınan bu sebze çorbalı diyet, mucizevi bir şekilde bir haftada tam 8 kilo vermenizi sağlıyor! Bazı diyetisyenler bu kadar kısa zamanda kilo verilmesine karşı olsa da henüz hiç bir diyet uzmanı bukadar kısa sürede kilo verdiren bu diyetten hanimlari vazgecirmeyi basarabilmisde degil. Bu diyeti yapacaksanız kendinizi çok fazla yormamaya, bol su içmeye ve ekstra vitamin almaya dikkat etmelisiniz.Lahana nasıl zayıflatıyor? Beyaz lahananın `aquaretik` özelliği vardır. Yani; bitkiler genellikle diüretik oldukları için vücuttan hem su hem tuz atarken, beyaz lahana ise tuz dengesini bozmadan yalnız su atar.• Bu da vereceğiniz kiloların kalıcı olmasına yardım eder.Gelelim lahana corbasi diyetimizin tarifine;
Malzemeler:
5 adet taze soğan1- 2 taze domates veya domates konservesi1 büyük beyaz lahana2 adet yeşil salça biberi1 demet maydanoz1 tane kereviz
Yapılışı:
Tüm sebzeleri ufak ufak doğradıktan sonra çorba olacak biçimde su ilave edip düdüklü tencerede pişirin. Ardından isterseniz blenderdan geçirerek krema kıvamına getirebilirsiniz.
Beyaz lahana diyeti :
1. günDilediğiniz kadar meyve (muz hariç) ve özel lahana çorbası
2. günDilediğiniz kadar sebze (baklagiller hariç) ve özel lahana çorbası
3. günDilediğiniz kadar sebze, meyve ve özel lahana çorbası
4. gün5 tane muz, 4 bardak süt ve özel lahana çorbası
5. gün300 gr. kırmızı et(haşlama veya ızgara) , 6 tane domates, özel lahana çorbası
6. günDilediğiniz kadar yağsız kırmızı et(haşlama veya ızgara), özel lahana çorbası
7. günEsmer pirinç, Dilediğiniz kadar sebze, meyve suyu ve özel lahana çorbası
Ben denedim ve ilk hafta cok guzel kilo verdim hatta ilk zamanlar su kaybidir onumuzdeki hafta ayni kiloma donerim demistim fakat hicde oyle olmadi , ben cok memnun kaldim birkacgun icinde tekrar uygulamaya calisacagim bu diyeti hepinize tavsiye ediyorum.Ins. hepimiz istedigimiz kilolara ulasiriz.(Uygulayan arkadaslar yorumlarinizi bekliyorumm! )










Hiç yorum yok: